Nytårsforsæt og Bucket List

Sidste år lavede jeg et rimelig nemt nytårsforsæt der gik ud på at jeg hver uge skulle lave en ny ret. Det gik egentlig meget godt de første 5 måneder, men derefter blev det lidt kritisk. Problemet var at det skulle være en ny RET hver uge i stedet for f.eks. en ny opskrift.

Jeg har derfor valgt i år at nytårsforsættet skal være en ny opskrift hver uge. I kan derfor det næste års tid følge med i hvad jeg får lavet en gang om ugen. Et eller andet skulle bloggen jo bruges til 😉

Btw.. så er det mit eneste nytårsforsæt. I stedet har jeg lavet en ”Bucket List” for hvad jeg vil nå inden jeg bliver 30. Og den er som følgende.

¤ Få den tatovering jeg har overvejet i 100 år

¤ Besøg New Zealand igen

¤ Kom ned på den der ideal vægt (har allerede smidt 19kg)

¤ Færdiggør den der uddannelse

¤ Færdiggør bare en af de to bøger jeg er begyndt at skrive

¤ Prøv det der løb, hvis du kan lide det så gennemfør et løb

Måske ikke de vildeste ting at ha på en ”Bucket List” men det er nok for mig J

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

